closed until further notice

Posty tutaj zamieszczone są świadectwem pracy w latach 2007-2010 nad pewnym komiksem. Komiks został ukończony i czeka na lepsze czasy aby go wydać. Pozostał blog. Miłego oglądania.

piątek, 25 stycznia 2008

geniusz w słoiku 1 - geneza

To było w 2004 r.
Tomasz Kołodziejczak z Egmontu ogłosił światu, że planuje nową antologię komiksu pod hasłem: człowiek w probówce - komiks-etyka-medycyna. Fajny temat, duże wydawnictwo - jak wielu innych postanowiłem coś przygotować.


Wiedziałem, że wszyscy będą mieli komiksy o tym jakie to wielkie zagrożenia niesie klonowanie, badania genetyczne, eutanazja i cały ten szajs. A ja nie chciałem być jak wszyscy i nie chciałem dawać czytelnikom wszystkich odpowiedzi na tacy - to miała być historyjka bez tandetnego moralizowania.


Zrobiłem - wysłałem... Niestety okazało się, że Kołodziejczak właśnie chce historyjek z morałem, z wyraźnie postawioną tezą (większość nowelek w antologii właśnie taka jest)... no i mój komiks odpadł.


Parę osób, które go widziało, twierdzi, że jest dobry.
Trudno oceniać mi to co robię, dlatego zostawiam to wam.






ciąg dalszy wkrótce.